menusearch
pishgamantabriz.ir

تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در تبریز

۱۴۰۲/۱۱/۱۹ پنج شنبه
(15)
(0)
تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در تبریز
تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در تبریز

                                                                           

مرکز تعمیرات تجهیزات پزشکی پیشگامان تبریز

جهت مشاوره :  04133362384

 

 

تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در تبریز

 

تعمیر و سرویس برندهای اکسیژن ساز قابل حمل آمریکایی، چینی، سوئیس و...

 

  • تعمیر کمپرسور
  • تعمیر شیرهای برقی
  • تعویض زئولیت
  • تعمیر بردهای الکترونیکی
  • تعویض فیلتر

 

تعمیر برندهای نظیر :

 

تعمیر اکسیژن ساز پرتابل AirSep

تعمیر اکسیژن ساز پرتابل Philips

تعمیر اکسیژن ساز پرتابل KinGon

تعمیر اکسیژن ساز پرتابل Inogen

تعمیر اکسیژن ساز پرتابل KingDom

تعمیر اکسیژن ساز پرتابل رسپیروکس Respirox

تعمیر اکسیژن ساز پرتابل نایدک نانو Nidek Nono

تعمیر اکسیژن ساز پرتابل زنیت مد Zenitmed

تعمیر اکسیژن ساز پرتابل لانگفیان LongFian

 

 

 

جهت مشاوره :  04133362384

 

 

 

برای مطالعه کلیک کنید : دستگاه اکسیژن ساز کوچک پرتابل یا قابل حمل همراه چیست؟

 

 

 

دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل چیست ؟

 

 

دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل یا پرتال یک دستگاه پزشکی است که به ارائه اکسیژن درمانی به افرادی که سطح اکسیژن خونشان پایین است کمک می‌کند. این افراد به غلظت اکسیژن بالاتر از موجود در هوای محیط نیاز دارند. شما به سادگی می‌توانید اکسیژن ساز قابل حمل را به پریز برق یا باتری قابل حمل وصل کنید که به شما امکان استفاده راحت از آن را می‌دهد. اگر باتری شما تمام شده است، می‌توانید به سادگی آن را شارژ کنید. همچنین می‌توانید آداپتورهای متعددی را پیدا کنید که می‌توانند به شما در استفاده از دستگاه (Portable Oxygen Concentrators) POC در حین رانندگی یا سوار شدن به واسیله نقلیه کمک کنند.

اکسیژن سازهای قابل حمل از نظر اندازه کوچکتر از اکسیژن ساز ثابت خانگی هستند و بنابراین قابل حمل تر هستند. آنها به اندازه کافی کوچک برای حمل هستند، اکثر آنها برای سفر هوایی مورد تایید FAA هستند و برای انعطاف بیشتر می‌توانند با باتری کار کنند.

 

کاربرد اکسیژن ساز قابل حمل چیست؟


به طور معمول، تغلیظ کننده های اکسیژن توسط افرادی استفاده می‌شود که مشکل تنفسی دارند یا از اختلالات تنفسی مانند بیماری انسداد مزمن ریه (COPD) رنج می‌برند. اکسیژن سازها جریان متمرکزی از اکسیژن را فراهم می‌کند تا فرد بتواند نفس بکشد.

 

اکسیژن درمانی


معمولا گروه سنی سالمندان بیشتر به اکسیژن مکمل نیاز دارند. این به این دلیل است که آنها بیشتر مستعد ابتلا به مشکلات تنفسی هستند و ممکن است سطح اکسیژن خون کمتری داشته باشند. با بالا رفتن سن، اندام‌ها شروع به کاهش عملکرد می‌کنند و ممکن است برای ادامه زندگی عادی به اکسیژن مکمل نیاز باشد. اکسیژن درمانی باعث افزایش خلق و خو، هوشیاری و غیره بیمار می‌شود.سطح اکسیژن خون یک فرد سالم بین 95 تا 100 درصد در نظر گرفته می‌شود. هر چیزی کمتر از آن می‌تواند نشان دهد که ممکن است فرد برای ادامه زندگی عادی به اکسیژن اضافی نیاز داشته باشد. سطح مناسب اکسیژن خون به سلامت قلب، ریه ها و سیستم گردش خون کمک می‌کند.

 

 

یک دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل چگونه کار می‌کند؟


یک دستگاه اکسیژن ساز از یک فرآیند پنج مرحله ای کلی برای کار استفاده می‌کند.

  1. دستگاه اکسیژن ساز پرتابل هوا را به واسطه یک کمپرسور و با عبور از یک فیلتر،از اتاق می‌گیرد.
  2. هوا بصورت فشرده وارد مخازن زئولیت می‌شود.
  3. نیتروژن از هوا حذف می‌شود. هوای محیط دارای 80 درصد نیتروژن و تنها 20 درصد اکسیژن دارد.
  4. اکسیژن ساز قابل حمل هوا را به 90-95 درصد اکسیژن خالص تبدیل می‌کند.
  5. اکسیژن به خروجی جهت استفاده بیمار هدایت می‌شود.

 

جریان مداوم و حالت پالس اکسیژن


دو نوع اکسیژن رسانی برای اکسیژن سازهای قابل حمل وجود دارد.

 

1- جریان پیوسته اکسیژن : بدون توجه به دم یا بازدم، جریان ثابتی از اکسیژن را برای کاربر فراهم می‌کند. اکسیژن ساز با جریان پیوسته قابل حمل به قطعات بزرگتری نیاز دارد، بنابراین وزن این دستگاه ها بیش از 5 کیلوگرم است. همه دستگاه های اکسیژن ساز قابل حمل حالت پیوسته ندارند. ( تحویل اکسیژن بر حسب LPM (لیتر در دقیقه) اندازه گیری می‌شود )


2- حالت پالس : تنها زمانی که بیمار استنشاق می‌کند، اکسیژن را تحویل می‌دهد.دستگاه کارکرد کمتری دارد زیرا در حین بازدم متوقف می‌شود که به نوبه خود مصرف باتری را کاهش می‌دهد. این اکسیژن سازهای قابل حمل اندازه کوچکتری دارند و معمولاً حدود 3 کیلوگرم وزن دارند.( تحویل اکسیژن را بر حسب میلی لیتر در هر تنفس (mL/ تنفس) اندازه گیری می‌شود )

 

مزایای استفاده از اکسیژن ساز پرتابل

 

 

استفاده آسان

 

اکثر تنظیمات دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل با نمایشگر دیجیتال و هشدارها بسیار کاربرپسند هستند. به عنوان مثال، اگر اکسیژن ساز پرتابل شما به درستی کار نمی‌کند، دستگاه با یک صدای بوق به شما در مورد مشکل هشدار می‌دهد.

 

تحرک و استقلال


در حالی که دستگاه های اکسیژن ساز خانگی می‌توانند جریان ثابتی از اکسیژن را برای شما تامین کنند، یک متمرکز کننده اکسیژن قابل حمل همانطور که از نام آن پیداست به شما امکان می‌دهد آزادانه در اطراف حرکت کنید. شما به راحتی می‌توانید یک اکسیژن ساز پرتابل را در هر مکانی حمل کنید و در همه رویدادها یا فعالیت ها شرکت کنید.

علاوه بر این، هنگامی که شروع به استفاده از یک متمرکز کننده اکسیژن قابل حمل کنید، دیگر به اعضای خانواده یا دوستان خود وابسته نخواهید بود. شما می‌توانید در تمام فعالیت های عادی خود شرکت کنید و اکسیژن درمانی ثابت از اکسیژن ساز پرتابل دریافت کنید.

 

استقامت شما را افزایش می‌دهد


کمبود اکسیژن منجر به کمبود انرژی می‌شود. یک دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل به شما این امکان را می‌دهد که اکسیژن درمانی خود را در طول روز در حالی که تمام فعالیت های عادی خود از جمله پخت و پز، تمیز کردن، قدم زدن در پارک و غیره را انجام می‌دهید، ادامه دهید.

 

سفارشی کردن گزینه ها


بسته به بیماری، هر بیمار نیاز متفاوتی به اکسیژن دارد. یک دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل یک نوع دستگاه است که برای همه مناسب است و دارای تنظیمات گسترده ای است که هم جریان پالس و هم جریان مداوم را برای بیماران فراهم می‌کند.

 

سبک وزن


وزن بیشتر دستگاه های اکسیژن ساز قابل حمل کمتر از 3 کیلوگرم است که حمل آنها را آسان می‌کند. با طراحی جمع و جور، آنها به راحتی و با احتیاط در یک کیف رو دوشی قرار می‌گیرند.

 

مسافرت آسان


اکسیژن سازهای قابل حمل کوچکتر و سبک به راحتی در هر چمدانی قرار می‌گیرند. اکثر واحدها دارای تاییدیه(Federal AviationAdministration) FAA هستند، بنابراین می‌توان از آنها در پروازهای داخلی و خارجی استفاده کرد.

 

 

مدت زمان باتری

 

اکسیژن سازهای قابل حمل می‌توانند با باتری کار کنند و قبل از اینکه دستگاه شما نیاز به شارژ مجدد داشته باشد، تا 5 ساعت برق ارائه می‌دهند. در بعضی مدل ها باتری مدت زمان بیشتری را ارائه می‌دهند که اغلب تا ۹ ساعت کار می‌کند.

 

عملکرد بی صدا


بیشتر اکسیژن سازهای قابل حمل برای عملکرد بی‌صدا طراحی شده‌اند، بنابراین می‌توان از آنها در هواپیما، در مکان‌های عمومی و حتی در سفرهای طولانی جاده‌ای بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران استفاده کرد.

 

 

جهت مشاوره :  04133362384

 

 

تعمیر اکسیژن ساز تبریز،تعمیر اکسیژن ساز در تبریز،تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در تبریز،تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در ارومیه،تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در اردبیل،تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در زنجان،تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در سنندج،تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در قزوین،تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در رشت،تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در ساری،تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در تهران،تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در اراک،تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در همدان،تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در کرمانشاه،تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در ایلام،تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در لرستان،تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در اهواز،تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در اصفهان،تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در شهرکرد،تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در یاسوج،تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در بوشهر،تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در شیراز،تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در بندرعباس،تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در یزد،تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در کرمان،تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در زاهدان،تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در بیرجند،تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در خراسان رضوی،تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در بجنورد،تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در گرگان،تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در سمنان

تعمیرات اکسیژن ساز پرتابل قابل حمل ، تعمیرات دستگاههای اکسیژن ساز پرتابل ، تعمیر اکسیژن ساز پرتابل AirSep ، تعمیر اکسیژن ساز پرتابل Philips ، تعمیر اکسیژن ساز پرتابل KinGon ، تعمیر اکسیژن ساز پرتابل Inogen ، تعمیر اکسیژن ساز پرتابل KingDom ، تعمیر اکسیژن ساز پرتابل رسپیروکس Respirox ، تعمیر اکسیژن ساز پرتابل نایدک نانو Nidek Nono ، تعمیر اکسیژن ساز پرتابل زنیت مد Zenitmed ، تعمیر اکسیژن ساز پرتابل لانگفیان LongFian ، اکسیژن ساز قابل حمل ، اکسیژن ساز پرتابل ، اکسیژن ساز کوچک ، تعمیر اکسیژن ساز پرتابل ، دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل چیست ؟ ، کاربرد اکسیژن ساز قابل حمل چیست؟ ، اکسیژن درمانی ، یک دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل چگونه کار می‌کند؟ ، جریان مداوم و حالت پالس اکسیژن ، مزایای استفاده از اکسیژن ساز پرتابل ، تعمیر اکسیژن ساز در تبریز ، تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در تبریز ، تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در ارومیه ، تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در اردبیل ، تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در زنجان ، تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در سنندج ، تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در قزوین ، تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در رشت ، تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در ساری ، تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در تهران ، تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در اراک ، تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در همدان ، تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در کرمانشاه ، تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در ایلام ، تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در لرستان ، تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در اهواز ، تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در اصفهان ، تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در شهرکرد ، تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در یاسوج ، تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در بوشهر ، اکسیژن ساز پرتابل در شیراز ، تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در بندرعباس ، تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در یزد ، تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در کرمان ، تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در زاهدان ، تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در بیرجند ، تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در خراسان رضوی ، تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در بجنورد ، تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در گرگان ، تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در سمنان ، تعمیر اکسیژن ساز تبریز ، تعمیر دستگاه اکسیژن ساز پرتابل قابل حمل ، تعمیر اکسیژن ساز پرتابل قابل حمل در تبریز ، تعمیر اکسیژن ساز پرتابل در تبریز ،
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
تماس
پیام در واتساپ
سوال خود را در واتساپ مطرح کنید