menusearch
pishgamantabriz.ir

تعمیر اتوکلاو در تبریز

۱۴۰۱/۱۰/۲۵ یکشنبه
(108)
(0)
تعمیر اتوکلاو در تبریز
تعمیر اتوکلاو در تبریز

تعمیر اتوکلاو در تبریز

تلفن تماس : 04133362384

 

 

تعمیر اتوکلاو در تبریز


تعمیر و سرویس انواع اتوکلاو های پزشکی ،رومیزی دندانپزشکی و آزمایشگاهی سطلی در تبریز
تعمیر اتوکلاو های ایرانی و خارجی با گارانتی در کمترین زمان در تبریز


تعمیر انواع اتوکلاو های دندانپزشکی در سریع ترین زمان و قطعات شرکتی

 

تعمیر و سرویس اتوکلاو وسون woson

تعمیر و سرویس اتوکلاو یوروندا euronda

تعمیر و سرویس اتوکلاو کاوش مگا کاووش مگا

تعمیر و سرویس اتوکلاو موکوم mocom

تعمیر و سرویس اتوکلاو تکنوگاز

تعمیر و سرویس اتوکلاو فارو faro

تعمیر و سرویس اتوکلاو فیروز طب زمان

تعمیر و سرویس اتوکلاو  کاستیلینی castellini

تعمیر و سرویس اتوکلاو پرستیژ prestige

تعمیر و سرویس اتوکلاو ریحان طب

تعمیر و سرویس اتوکلاوdental X DOMINA Plus B

و....

 

 

مطالب آموزشی رایگان تعمیر اتوکلاو دندانپزشکی و آزمایشگاهی

 

 

 



آدرس : تبریز/ خیابان راه آهن / روبروی کمرگ / مجتمع تجاری نسیم

 

تلفن تماس : 04133362384

 

 

 

مشکلات و عیب ها و ارورهای رایج دستگاه اتوکلاو

 

 

اتوکلاوها ابزارهای ارزشمندی هستند که برای طیف وسیعی از صنایع کاربرد دارند. در محیط‌ های مراقبت‌های بهداشتی، اتوکلاوها با حذف عوامل بیماری‌زا از ابزار و تجهیزات، از بیماران محافظت می‌کنند. در آزمایشگاه، اتوکلاوها به دانشمندان این اطمینان را می‌دهند که عوامل بیولوژیکی را که ممکن است با نتایج آنها تداخل داشته باشد، حذف کرده اند.

 

با این حال، گاهی اتوکلاو دچار مشکلاتی می‌شود. در اینجا برخی از عوامل ناموفق شدن چرخه های استریلیزاسیون اتوکلاو بخار آورده شده است:

 

 

انتخاب سیکل اشتباه برای محتویات اتوکلاو

 

در حالی که اتوکلاو بخار می‌تواند انواع مختلفی از اشیاء را استریل کند، همه وسایل را نمی‌توان به یک روش استریل کرد. به عنوان مثال، اگر ابزارهای پزشکی متخلل را با استفاده از چرخه جاذبه اتوکلاو خود استریل می‌کنید، ممکن است بخار استریل کننده به تمام قسمت های ابزار شما نرسد. اگر با شکست استریلیزاسیون مواجه شدید، با نگاهی به جایی که شروع کردید شروع کنید و در نظر بگیرید که آیا چرخه صحیحی را برای محتویات اتوکلاو انتخاب کرده اید یا خیر.

 

 

بسته بندی یا جایگذاری نامناسب ابزار

 

در حالی که برخی از اشیاء، مانند ظروف شیشه ای بزرگ، ممکن است کاملاً بدون پوشش وارد اتوکلاو شوند، بسیاری از اشیاء کوچکتر باید قبل از استریل کردن بسته بندی شوند. بسته بندی تضمین می‌کند که بخار استریل کننده به طور یکنواخت به همه مواد می‌رسد. هر چند وقتی ابزارها به درستی بسته بندی نشده باشد، ممکن است با توانایی اتوکلاو شما برای استریل کردن تداخل داشته باشد. علاوه بر این، هنگام جاگذاری وسایل در  محفظه اتوکلاو، تکنسین ها باید اشیاء را بر اساس دستورالعمل سازنده تجهیزات قرار دهند. اگر اتوکلاو شما به روشی که سازنده در نظر گرفته بارگیری نشده باشد، ممکن است به درستی کار نکند.

 

 

کیفیت بخار ضعیف اتوکلاو

 

اگر بسته ها و اشیاء را بعد از یک چرخه استریلیزاسیون مرطوب مشاهده کردید، ممکن است اتوکلاو شما مشکل کیفیت بخار ضعیف دارد. کیفیت بخار پایین می‌تواند توسط عوامل مختلفی ایجاد شود. بخار فوق گرم - بخار گرم شده بالاتر از نقطه ای که تمام مایع در آن بخار شده است - نیز برای استریل کردن کیفیت پایینی در نظر گرفته می‌شود.

 

 

خرابی پمپ خلاء اتوکلاو

 

اگر اشیاء کوچک، متخلخل یا نامنظم را استریل می‌کنید، باید از چرخه استریلیزاسیون خلاء استفاده کنید. در یک چرخه خلاء، تمام هوا به اجبار از اتوکلاو در طول آماده سازی خارج می‌شود. خلاء شدن محفظه به بخار استریل کننده اجازه می‌دهد تا به هر گوشه و کناری از محتویات شما برسد. اگر اتوکلاو شما قادر به ایجاد شرایط خلاء کافی نباشد، چرخه استریلیزاسیون شما با شکست مواجه خواهد شد.

 

 

دماهای نامناسب اتوکلاو

 

استریلیزاسیون با بخار به سادگی بدون دمای بالا کار نمی‌کند. دمای خاصی که در آن استریل می‌کنید به عوامل مختلفی مانند موادی که در حال استریل کردن هستید، ماهیت کار شما و روش‌های خوب ساخت یا آزمایشگاه بستگی دارد.دمای داخل اتوکلاو را می‌توان با استفاده از یک ثبت کننده اطلاعات دما یا دستگاه مشابه دوبار بررسی یا تأیید کرد. اگر اتوکلاو شما به 100 درجه سانتیگراد نرسد، به هیچ وجه نمی‌تواند بخار تولید کند! اگر به 121 درجه سانتیگراد نرسد، به آستانه لازم برای استریل نمی‌رسد. مطالعه ای از دمای اتوکلاو در طول چرخه استریلیزاسیون خود انجام دهید تا مشخص شود که آیا به شرایط کافی برای استریلیزاسیون رسیده اید یا خیر. چه خطای انسانی باشد و چه نقص تجهیزات، خرابی های استریلیزاسیون می‌تواند برای کسب و کارها و آزمایشگاه ها زمان و هزینه زیادی را به همراه داشته باشد.

 

 

 

تعمیر اتوکلاو در تبریز

تلفن تماس : 04133362384

 

 

 

تعمیر دستگاه اتوکلاو در تبریز،تعمیر دستگاه اتوکلاو در ارومیه،تعمیر دستگاه اتوکلاو در اردبیل،تعمیر دستگاه اتوکلاو در زنجان،تعمیر دستگاه اتوکلاو در مهاباد،تعمیر دستگاه اتوکلاو در میاندوآب،تعمیر دستگاه اتوکلاو در مرند،تعمیر دستگاه اتوکلاو در مراغه،تعمیر دستگاه اتوکلاو در اشنویه،تعمیر دستگاه اتوکلاو در میانه،تعمیر دستگاه اتوکلاو در مشگین شهر،تعمیر دستگاه اتوکلاو در خوی،تعمیر دستگاه اتوکلاو در بوکان،تعمیر دستگاه اتوکلاو در سلماس،تعمیر دستگاه اتوکلاو در پیرانشهر،تعمیر دستگاه اتوکلاو در نقده،تعمیر دستگاه اتوکلاو در تکاب،تعمیر دستگاه اتوکلاو در ماکو،تعمیر دستگاه اتوکلاو در سردشت،تعمیر دستگاه اتوکلاو در شاهین دژ،تعمیر دستگاه اتوکلاو در شوط،تعمیر دستگاه اتوکلاو در جلفا،دستگاه اتوکلاو در ملکان،دستگاه اتوکلاو در سراب،تعمیر دستگاه اتوکلاو در کردستان،تعمیر دستگاه اتوکلاو در سنندج،تعمیر دستگاه اتوکلاو در سقز،تعمیر دستگاه اتوکلاو در مریوان،تعمیر دستگاه اتوکلاو در بانه،تعمیر دستگاه اتوکلاو در هشترود

 تعمیر تخصصی اتوکلاو وسون
تعمیر اتوکلاو وسون
تعمیر برد دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی
تعمیر برد دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی
تعمیر دستگاه اتوکلاو فراز مهر
تعمیر دستگاه اتوکلاو فراز مهر
تعمیر دستگاه اتوکلاو موکوم
تعمیر دستگاه اتوکلاو موکوم mocom
تعمیر اتوکلاو ، تعمیر اتوکلاو تبریز ، تبریز ، تعمیر اتوکلاو دندانپزشکی تبریز ، اتوکلاو ایرانی ، اتوکلاو خارجی ، تعمیر اتوکلاو خارجی تبریز ، پیشگامان ، تعمیر تجهیزات دندانپزشکی تبریز ، تعمیر یوروندا euronda تبریز ، تعمیر کاوش مگا کاووش مگا تبریز ، تعمیر اتوکلاو موکوم mocom تبریز ، تعمیر اتوکلاو تکنوگاز تبریز ، تعمیر اتوکلاو فارو faro تبریز ، تعمیر اتوکلاو فیروز طب زمان تبریز ، تعمیر اتوکلاو کاستیلینی castellini تبریز ، تعمیر اتوکلاو پرستیژ تبریز ، تعمیر اتوکلاو در تبریز ، تعمیر دستگاه اتوکلاو در تبریز ، تعمیر و سرویس اتوکلاو ریحان طب ، تعمیر و سرویس اتوکلاو پرستیژ  prestige ، تعمیر دستگاه اتوکلاو در ارومیه ، تعمیر دستگاه اتوکلاو در اردبیل ، تعمیر دستگاه اتوکلاو در زنجان ، تعمیر دستگاه اتوکلاو در مهاباد ، تعمیر دستگاه اتوکلاو در میاندوآب ، تعمیر دستگاه اتوکلاو در مرند ، تعمیر دستگاه اتوکلاو در مراغه ، تعمیر دستگاه اتوکلاو در اشنویه ، تعمیر دستگاه اتوکلاو در میانه ، تعمیر دستگاه اتوکلاو در مشگین شهر ، تعمیر دستگاه اتوکلاو در خوی ، تعمیر دستگاه اتوکلاو در بوکان ، تعمیر دستگاه اتوکلاو در سلماس ، تعمیر دستگاه اتوکلاو در پیرانشهر ، تعمیر دستگاه اتوکلاو در نقده ، تعمیر دستگاه اتوکلاو در تکاب ، تعمیر دستگاه اتوکلاو در ماکو ، تعمیر دستگاه اتوکلاو در سردشت ، تعمیر دستگاه اتوکلاو در شاهین دژ ، تعمیر دستگاه اتوکلاو در شوط ، تعمیر دستگاه اتوکلاو در جلفا ، دستگاه اتوکلاو در ملکان ، دستگاه اتوکلاو در سراب ، تعمیر دستگاه اتوکلاو در کردستان ، تعمیر دستگاه اتوکلاو در سنندج ، تعمیر دستگاه اتوکلاو در سقز ، تعمیر دستگاه اتوکلاو در مریوان ، تعمیر دستگاه اتوکلاو در بانه ، تعمیر دستگاه اتوکلاو در هشترود ، تعمیر اتوکلاو در تبریز ، دلایل شکست چرخه های استریلیزاسیون اتوکلاو بخار ، کیفیت بخار ضعیف اتوکلاو ، مشکلات و ایرادهای رایج دستگاه اتوکلاو ، خرابی پمپ خلاء اتوکلاو ، دماهای نامناسب اتوکلاو ، ارورهای رایج دستگاه اتوکلاو ، عیب ها رایج دستگاه اتوکلاو ، مشکلات و عیب ها و ارورهای رایج دستگاه اتوکلاو ،
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
تماس
پیام در واتساپ
سوال خود را در واتساپ مطرح کنید